OSOITTEENMUUTOS

Päivitetty 27.1.2009

Jäikö numismaattinen posti saapumatta?

Oulun Numismaattisen kerhon jäsenistä on olemassa kaksi erillistä osoiterekisteriä, joiden molempien sisältöä pyritään pitämään samana.
  1. Ensimmäistä rekisteriä ylläpitää Numismaatikkoliitto. Se on tarkoitettu jäsenmaksujen perintään ja Numismaatikko-lehden perilletoimittamiseen. Tätä rekisteriä varten tarvitaan jäsenen nimi ja jakeluosoite.
  2. Toista osoiterekisteriä ylläpitää Oulun Numismaattinen kerho. Se on tarkoitettu kerhokirjeiden ja kokouskutsujen toimittamiseen oikeaan osoitteeseen. Tätä rekisteriä varten tarvitaan jäsenen nimi, jakeluosoite ja sähköpostiosoite.
Jotta varmistaisit jäsenpostin, Numismaatikko-lehden ja jäsenmaksun virheettömän saapumisen, tee aina muuttoilmoitus seuraaviin sähköpostiosoitteisiin:
  1. Numismaatikkoliiton asiat / Numismaatikko–lehti
    jasenasiat(at)numismaatikko.fi
  2. Oulun Numismaattinen Kerho r.y.
Voit ilmoittaa muuttuneesta osoitteestasi myös kerhoillassa.

Mikäli jäsenmaksu jää maksamatta vuoden alussa, jäsenyyden edut katkeavat maaliskuun aikana. Jäsenyyden uudelleenaktivoinnista Numismaatikkoliitto veloittaa pienen maksun pankin kulujen vuoksi. Postin tulo Oulun Numismaattisesta kerhosta katkeaa, kunhan tieto jäsenyydestä luopumisesta saapuu meille.