ONK 50 vuotta 2012

Kevätkokouskutsu ja jäsenkirje, helmikuu 2014

1. Kevätkokouskutsu

Oulun Numismaattisen Kerhon sääntömääräinen kevätkokous pidetään torstaina 13.3.2014 klo 18.00 Pohjankartanon koululla luokassa 8. Kokouksen tarkoituksena on esittää yhdistyslain mukaisesti edellisen vuoden tilit hyväksyttäväksi. Kokouksen esityslista löytyy alta, ja alustava vuoden 2013 toimintakertomus löytyy kerhomme nettisivuilta. Alustava toimintakertomus sekä tilinpäätös ovat saatavana myös kokouspaikalla ja ne voidaan toimittaa tarvittaessa postitse.

2. Valitaan kokoukselle puheenjohtaja, sihteeri, kaksi pöytäkirjantarkastajaa ja tarvittaessa kaksi ääntenlaskijaa. (Mikäli kokouksen puheenjohtajaksi valitaan vuoden 2013 hallituksen jäsen, tilien hyväksymisen ajalle valitaan toinen henkilö kokouksen puheenjohtajaksi.)
  4. Hyväksytään kokouksen työjärjestys.
  5. Esitetään tilinpäätös, toiminnantarkastajien lausunto ja toimintakertomus.
  6. Päätetään tilinpäätöksen vahvistamisesta ja vastuuvapauden myöntämisestä hallituksen jäsenille ja muille vastuuvelvollisille.
  7. Käsitellään muut asiat.

2. Valtakunnallinen huutokauppa

Oulun Numismaattisen Kerhon keväthuutokauppa järjestetään jälleen sunnuntaina 23.2.2014 Hotelli Lasaretin Yrjö-salissa. Näyttö alkaa klo 12.00 ja itse huutokauppa 13.00. Huutokauppalista on nähtävillä kerhon nettisivuilla www.oulunnumismaatikot.fi sekä Numismaatikko 1/2014:ssa. Kohteiden kuvat löytyvät myös nettisivuiltamme.

Kirjalliset tarjoukset on oltava perillä viimeistään lauantaina 22.2. klo 18.00 ja ne lähetetään osoitteella Tero Kontiokari, Kartoittajantie 2, 90650 Oulu. Tarjouksia voi tehdä myös puhelimella puh. 040 757 4423 ja sähköpostilla: meklari@oulunnumismaatikot.fi.

Tervetuloa huutamaan!

Ystävällisin terveisin,

Timo Rätti, jäsensihteeeri
puh. 040 553 8698 (iltaisin)